نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |

ساخت وبلاگ

دیزل ژنراتور کامینز چیست

دیزل ژنراتور کامینز از موفق ترین و پرفروش ترین دیزل ژنراتورها در بازار رقابت جهانی بوده و با پیشرفت چشمگیر از گذشته تاکنون طی نزدیک به 83 سال متمادی توانسته است اعتماد مشتریان و متقاضیان را جلب نماید. دیزل ژنراتور کامینز با قابلیت و کارایی بالا و طول عمر زیاد در هر شرایط آب و هوایی نظیر آب و هوای مرطوب، گرم و حتی کوهستانی و سرد توانسته است قدرت خود را ثابت کرده و جایگاه ویژه ای در صنعت برق به خود اختصاص داده است.

دیزل ژنراتور کامینز(CUMMINS)

دیزل ژنراتور کامینز در دنیای صنعت از به روز ترین و کاربردی ترین دیزل ژنراتورها در زمینه ی تامین برق اضطراری بوده و با استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا گام موثری در ساخت و تولید مولد های برق اضطراری (دیزل ژنراتور) برداشته است.دیزل ژنراتور کامینز محصول شرکت کامینز با داشتن سیستم تزریق سوخت مستقیم و سیستم خنک کننده قدرتمند با کیفیت بالا و عمر طولانی قطعات، در صنعت بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

معرفی اجمالی دیزل ژنراتور کامینز

دیزل ژنراتور کامینز دستگاه مولد برق است که متشکل از یک ژنراتور یا آلترناتور و یک موتور دیزلی می باشد. این دستگاه صنعتی بسیار پر کاربرد را می توان اختراع مشترک مایکل فارادی فیزیکدان انگلیسی و رودولف کارل دیزل مهندس مکانیک آلمانی دانست که تحولی عظیم در صنعت برق پدیده آورده است. دیزل ژنراتور کامینز هاقادر هستند در محل هایی که به سیستم برق شهری دسترسی ندارند به عنوان منبع اصلی تامین کننده ی برق و در مکان هایی که برق شهری وجود دارد اما امکان قطع برق بالاست، به عنوان منبع تولید برق اضطراری و جایگزینی مناسب برای برق شهری کار کنند. دیزل ژنراتور کامینز های کوچک تا رنج KVA 250، علاوه بر تولید برق اضطراری این قدرت را دارند که به صورت دائمی جهت تامین برق مورد نیاز در ساعات اوج مصرف استفاده شوند. بسیاری از وسایل نقلیه نظیر قطارها و کشتی ها نیز از دیزل ژنراتور کامینز برای تامین برق روشنایی و نیروی محرکه الکتریکی خود استفاده می کنند. دیزل ژنراتور کامینز بر حسب کاربرد به چهار نوع: اضطراری، دائم، پایه و چند منظوره تقسیم می شوند که بر اساس توان مورد نیاز متقاضی تولید و به کار برده می شوند.

ما در ادامه ی توضیحات تلاش کرده ایم مخاطبان عزیز را با کاربرد و مزایای دیزل ژنراتور کامینز که از اعتبار و شهرت زیادی در دنیای صنعت برخوردار است آشنا نموده و سیر تحول و پیشرفت آن از گذشته تاکنون و جایگاه و تاثیر آن در صنعت برق را بررسی نماییم، امید است که مفید و مثمر ثمر واقع شود.

نسل جدید دیزل ژنراتور کامینز (CUMMINS)

ورژن های جدید و امروزی دیزل ژنراتور کامینز قابل اطمینان تر و پرقدرت تر از قبل، پشتیبانی برای قدرت (power) در سراسر جهان به شمار می آید و لذا دیزل ژنراتور کامینز جایگاه ویژه ای را در جلب رضایت مشتری، بین صدها مدل دیزل ژنراتور کامینز موجود در بازار ساخته ی کمپانی های گوناگون، به خود اختصاص داده است.

کمپانی دیزل ژنراتور کامینز با سابقه ی درخشان 83 ساله در عرصه ی تولید نیرو و دیزل ژنراتور کامینز قدرتمند، توانسته است نیاز متقاضیان را از یک وسیله ی ساده ی kw 9 تا یک نیروگاه عظیم 30 مگاواتی را برآورده و تامین کند.

نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |...
ما را در سایت نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا | دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Saadi saadi بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 9 مهر 1398 ساعت: 13:35